Subject: Teehoiu välise loa taotlus
From: "Rait Roseniit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 08:44:47 +0300

Tere!

Edastan loa taotluse.

Tervitab

Rait Roseniit

Santeks Masinad OÜ

+372 53 22 99 09

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

P Be earthsmart. Please consider the environment before printing this
e-mail

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Virus-free.www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.